Дружинин В.Н., Ушаков Д.В. (ред.) Когнитивная психология. Учебник для вузов. М.: Пер Сэ, 2002.
Полани М. Личностное знание. На пути к посткритической философии / Под ред. В.А. Лекторского, В.А. Аршинова. М., 1995.
Ушакова Т.Н. Психология речи и психолингвистика // Психологический журнал. 1991. Т. 12. № 6. С. 12.
Ушакова Т.Н. Текст как объект психологического анализа // Психологический журнал. 1989. Т. 10. № 1. С. 107.
Campbell J.R. Early identification of mathematics talent has long-term positive consequences for career contributions // International Journal of Educational Research. 1996. № 25. Р. 485–496.
Cattell J., Brimhall D.R. American men of science. N.Y.: Science Press, 1921.
Feng A.X., Campbell J.R., Verna M.A. The talent development of American Physics Olympians // Gifted and talented international. 2001. № 16(2). Р. 108–114.
Roe A. The making of a scientist. N.Y.: Dodd, Mead, 1952.
Subotnik R.F., Steiner C.L. Adult manifestation of adolescent talent for science: A longitudinal study of 1983 Westinghouse science talent search winners // R.F. Subotnik, K.D. Arnold (eds). Beyond Terman: Contemporary
longitudinal study of giftedness and talent. Norwood, N.Y.: Ablex, 1995. P. 52–76.
Weiner B. An attribution theory of motivation and emotion. New-York, Springer, 1986.
Комментарии
Сообщения не найдены