1. The Nielsen Company, Green Generation: Millennials Say Sustainability is a Shopping Priority (Nov. 5, 2015), http://www.nielsen.com/us/en/insights/news/2015/green-generationmillennials-say-sustainability-is-a-shopping-priority.html.
2. http://www.mori.com/pubinfo/pdf/pfh-henley01.pdf.
3. Порфирьев Б. «“Зеленые»” тенденции в мировой финансовой системе». /МЭиМО. 2016. № 9. С. 6.
4. Renewables Global Status Report // Renewable Energy Policy Network for the 21st Century/ Paris: REN21. 2015. Р.15.
5. The 2013 CSR RepTrak™ 100: Results and Report. http://www.ussif.org/files/Publications/.
6. Overseas Development Institute & Oil Change International. Nov. 16. 2015.
7. Renewables Global Status Report // Renewable Energy Policy Network for the 21st Century. Paris: REN21. 2015. Р.15.
8. Подробнее см: Дмитриев С. С. Эволюция энергетической политики США – поиски ответов на вызовы XXI века. В книге: США: возможности и пределы экономического и политического лидерства. Том I / Москва ИМЭМО РАН 2016. С. 168.
9. Bloomberg New Energy Finance. May 4. 2016.
10. Apple Inc. Nov 26, 2015.
11. США: возможности и пределы экономического и политического лидерства.Том 1. Москва, ИМЭМО РАН. 2016. С. 163.
12. https://www.crunchbase.com/organization/next-step-living.
13. US EPA. Solid Waste and Emergency Response Home. New York.11.01 2010. Р. 2. http//www.epa.gov/superfund/about.htm.
14. Green Banks/Press Releases. 20 July. 2016.
15. А.А. Шлихтер «“Зеленая” стратегия американских корпораций». Мировая экономика и международные отношения. № 7. 2013. С. 19.
16. «Report or Explain: a Smart Policy Approach for Non-Financial Information Disclosure GRI». 7 March 2016.
17. The state of green business 2017. By Richard Mattison Friday 17 February 2017.
Комментарии
Сообщения не найдены